Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

16 Şubat 2012 Perşembe

İSTANBUL DA KAR YAĞIŞLARI ÖTELENDİ.

13 VE 14 ŞUBATTAN BU YANA HAVA AKIMLARINI ÇOK İYİ İZLİYORUM.DÜN ZATEN
BELLİYDİ.24 SAAT GEÇTİ.İSTANBUL İÇİN KAR DEĞERLERİ GERÇEKTEN ÖTELENDİ.
ÖNÜMÜZDE 24 SAAT DAHA LODOSLU GÜN OLUŞTU.İSTANBUL A KAR BELKİ HİÇ
YAĞMAYACAK.
               GÜNDÜZLERİ ÇALIŞTIĞIM İÇİN GECE 00.00 DAN GÜNDÜZ 18.00 E KADAR
HAVA DURUMLARINI KONTROL EDEMİYORUM.HAVA TAHMİNLERİMİ SADECE
18.00 İLE 00.00 ARASI YAPABİLİYORUM.ZAMANIM OLSA TÜRKİYE NİN BÖLGE
BÖLGE İL İL EN DOĞRU BİÇİMDE HAVA DURUMU TAHMİNLERİMİ AÇIKLARIM.

İSTANBUL VE DİĞER İLLERİN OLABİLECEK EN DOĞRU HAVA DURUMU TAHMİNLERİNİ
BU GECE AÇIKLAYACAĞIM.

BENİ İZLEMEYE DEVAM EDİNİZ.

HÜSEYİN MEÇO                       Mücadele Edersen Çok Olursun 

2 yorum:

  1. merhaba
    Bu tahminleri yaparken hangi kaynak veya sitelerden yararlanıyorsunuz aceba
    can

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. all sat met,wetter 3,bünyamin bey.
      size yaşanmış bir olayı anlatmak istiyorum.ÜLKER i
      biliyorsunuz.sahibi sabri ülker,zamanında sabri bey e
      sormuşlar.ya bu ÜLKER kaç paraya kurulur.sabri bey de
      para önemli değil der.yalnız 40 sene lazım der.
      buradan MURAT ÜLKER bey e saygılarımı sunuyorum.

      Sil