Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

26 Şubat 2012 Pazar

HAVA SU EKONOMİ

            BAŞKA KAPI O AN  HAVA SU EKONOMİ  OLMUŞTU.BİR SİTEYE O GÜNLERDE
YORUMLAR YAZIYORDUM Kİ HAVA DURUMU TAHMİNLERİNDE TERS DÜŞTÜM.
BİLİMSEL YAZMADIĞIM,SALLAMA YAPTIĞIM GEREKÇESİ İLE O SİTE TARAFINDAN
BAŞKA KAPIYA GÖNDERİLDİM.
            HEMEN KARAR VERDİM.KENDİME SİTE KURMALIYDIM.ÇÜNKÜ BENİM
HAVA DURUMU TAHMİNLERİM TUTMUŞTU.O SİTENİN TUTMAMIŞTI.KAYITLARIMI
İNCELEDİM.BU İŞİ YAPABİLECEK DURUMUM VAR MI.ZAMANIM VAR MI.SEVGİ EMEK İSTER.EMEK TE ZAMAN.YARARLANDIĞIM METEOROLOJİ İSTASYONLARI ZATEN
VERİLERİ AÇIKLIYOR.İNCELEYİP DEĞERLENDİRDİKTEN SONRA YAYINLAMAK
BENİM İÇİN GÜZEL BİR UĞRAŞ OLACAKTIR.DİYEREK BU İŞE BAŞLAMIŞ OLACAKTIM.
           O AN KARAR VERDİM,KENDİME SİTE KURMALIYDIM.    HAVA  SU  EKONOMİ
İSMİNİ BULMAK ÇOK KOLAY OLDU.EKRANIN KARŞISINDA SU İÇİYORDUM.HAVA İLE
İLGİM VARDI..EKONOMİ İLE ZATEN İLGİM VAR DI. İLGİ ALANLARIMI SU İLE
BİRLEŞTİRDİM.   HAVA  SU  EKONOMİ  ORTAYA ÇIKTI.
         SAYIN PROF.DR.MİKDAT KADIOĞLU  HAVA DURUMU TAHMİNLERİNİ VE İKLİM
OLAYLARINI ÇOK GÜZEL BİR YAZI İLE ANLATMAKTADIR.EMİN OLUN ZERRE KADAR
METEOROLOJİ BİLGİM YOK.CEPHE SİSTEMLERİNİ HİÇ BİLMEM.HERKESİN
ULAŞABİLECEĞİ METEOROLOJİ İSTASYONLARININ HAVA DURUMU TAHMİNLERİNİ
İZLİYORUM.EDİNDİĞİM BİLGİLERİ NOT ALIYORUM.SONRA KARŞILAŞTIYORUM.
BAZEN BU İSTASYONLAR BİLE BİRBİRLERİNE TERS DÜŞTÜĞÜ GÜNLERİ GÖRDÜM.
SONRA BAŞKA BAŞKA METEOROLOJİ İSTASYONLARI GÖRDÜM.BULUT HAREKETLERİNİ
İZLEYEN VAR.DENİZ DALGA BOYLARINI,ÇÖLÜ İZLEYEN VAR.DÜNYA YAŞADIĞI
YERİ İZLİYOR.NEREDE NE VAR NE OLACAK HAKİKATEN BİLİYORLAR.


HÜSEYİN MEÇO       Mücadele Edersen Çok Olursun.
        
           
          


         

2 yorum:

  1. Size sonuna kadar hak veriyorum. Benim de sizin gibi zerre kadar meteoroloji bilgim yok. Ancak sizi çok iyi anlayabiliyorum. Bu iş bir analiz+tecrübe işi. Bu işin ilmini okumuş olanlar bile birbirleriyle ters düşebiliyor. Ben o meteo uzmanlarının tahminlerini oluştururken sizin kadar geniş bir araştırma yaptığını sanmıyorum. Bir iki uydu görüntüsüne bakıp tahminlerini yazıveriyorlar. Haliyle yoğun kar uyarısı verirlerken bir de bakıyoruz ki 10cm kar yağmıyor. Sizin de söylediğinizi gibi, bunlar birbirlerinin tahminlerine itibar etmedikleri için her biri ayrı telden çalıyor. Sibirya sisteminin İstanbul'u teğet geçeceğini sizden başka kaç meteoroloji uzmanı tahmin etti ve bunu dile getirdi? Tam tersine günler öncesinden İstanbul için felaket tellallığı yaptılar. Neticede o kadar yazıp çizdikleri de boşa gittiği gibi yaptıkları tahminler hedefin yanına bile ulaşmadı. Oysaki siz Sahra sisteminin Sibirya'yı öteleyeceğini ve İstanbul'a meteoroloji uzmanlarının haykırdığı kadar çok kar yağmayacağını buradan bildirmiştiniz. Aynen de sizin tahmininiz gibi oldu. Tahminlerinize lütfen devam edin! Sizi izlemeye devam eden birilerinin olduğunu unutmayın! Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.tahminlerim elbette devam edecektir.yine
      26.02.2012 pazar gecesi için doğu karadeniz ve doğu anadolu hariç tüm türkiye için hafif yağmur verdim.
      istanbulda gerçekleşti.eve şimdi geldim.istanbul içinde
      15 km yaptım.güneyden kuzeye her geçtiğim yerde hafif
      yağmur vardı.bu gece bu hafif yağmuru benden başka dile
      getiren olmadı.dört günlük hava durumu tahminimi hazırlamıştım.birazdan yazacağım.kocaeli için 30 cm kar var.28.02.gecesi yoğun kar başlayacak tam 24 saat
      sürecek sonrası hafifleyecek.tekrar teşekkür ederim.

      Sil