Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

17 Şubat 2012 Cuma

BU AKŞAM KUZEY İSTANBUL A KAR GELİYOR

       İLGİNÇ YİNE BENDEN BAŞKA YAZAN YOK.YİNE HAVA AKIMLARINI İZLİYORUM
BU METEOROLOJİ OLAYLARINI SEVİYORUM. PAYLAŞMAK İSTEDİM.HAFİF SAĞANAK
ŞEKLİNDE KAR YAĞIŞLARI OLMASINI BEKLİYORUM.BİR CİDDİ SİTEYE GÖRE %70
İHTİMALLİ  OLDUĞUNU BELİRTEYİM.BANA GÖRE YİNE REKABETÇİYİM.YAĞACAKTIR.
HİSSEDİLEN SICAKLIK KUZEY İSTANBUL İÇİN -11 DİR.KAR SEVENLERE DUYURMAK İSTEDİM.HAVA AKIMLARI İSTANBUL BÖLGESİ İÇİN ÇOK HAREKETLİ TAHMİNLER
BU NEDENLE TUTMAMIŞTIR.ASLINDA İYİ BİLE YAĞDI.BEN BU KADAR BİLE BEKLEMİYORDUM.BU GECE TÜM ÜLKEMİZ AŞIRI SOĞUKLARLA BERABER OLACAKTIR.
YOLLARDAKİ SİYAH BUZLANMALARINA DİKKAT EDELİM.SOBA ZEHİRLENMELERİNE
ÖZELLİKLE BURSA.LÜTFEN DİKKATLİ OLALIM.
                OTURDUĞUM EVİM KUZEY İSTANBUL  DADIR.KAR YAĞIŞINI HABER VERMEK İSTİYORUM.SAYGILARIMLA

HÜSEYİN MEÇO                Mücadele Edersen Çok Olursun                
                                                        
                                                              MEÇO

2 yorum:

  1. Sizi yeni takip etmeye başladım. Ben Kocaeli Körfez'de ikamet ediyorum. Gerçekten meteorolojinin yapamadığını yapıyorsunuz. Tahminlerinizin doğruluğu bunların bir rastlantı olmadığını açıkça gösteriyor. Bir kez de olsa tahmininizde yanılsanız da bloğunuzu kapatmadan bu faydalı işe devam etmelisiniz. En azından sizi takip eden bir hayranınızın olduğunu unutmayın lütfen.

    Ersin DURMAZ
    Yaş:34
    Şehir:Kocaeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında yanılma ihtimalim hiç yok.şöyle yanılabilirim.değerleri çıkarmışımdır.hergün bir sürü
      a 4 kağıt harcıyorum.kağıda döktüğüm bilgilerden üsteki
      değerleri yazacağıma dalgınlıkla alttakini yazabilirim.
      işte o zaman hatam olur.aslında yaptığım iş çok önemli.
      inanın mahçup olmayı hiç sevmem.
      teşekkür ederim.

      Sil