Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

20 Şubat 2012 Pazartesi

İLERLEYEN SAATLERDE RİZE DE KAR.

         KEŞAP,ESPİYE,TİREBOLU,GÖRELE,VAKFIKEBİR,AKÇAABAT,TONYA,KALKANDERE
TRABZON ŞEHİR MERKEZİ İLE BU BÖLGELERİN KUZEY YERLEŞİMLERİ.
         İYİDERE NİN DOĞUSU KIYI ŞERİDİ HENÜZ AÇIK.BU BÖLGEDE HAVA HIZLA
SOĞUMAYA DÖNDÜ.ŞU AN -2 GECENİN İLERLEYEN SAATİNDE İYİDERE VE DOĞUSU
KAR YAĞIŞI ALABİLECEKTİR.ARTVİN BULUTLARI HIZLA ORAYA AKIYOR.

BÖYLE GELİŞMELERDEN ANINDA HABERİNİZ OLACAKTIR.

İZLİYOR OLACAĞIM.

HÜSEYİN MEÇO      Mücadele Edersen Çok Olursun.

5 yorum:

  1. Ben de sizin gibi düşünüyorum. Henüz kış bitmedi. Mart ayı sürprizlere gebe. Eğer Romanya'yı, Ukrayna'yı donduran sistem İstanbul'a inebilseydi İstanbul tarihi bir kış yaşayabilirdi. Bosna-Hersek şehir merkezinde kar kalınlığı 107cm geçti. Aynı şekilde Sırbistan ve Macaristan'ı Sibirya esir aldı. Ancak sizin de daha önce bahsettiğiniz gibi Sahra tam zamanında Sibirya'yı kuzey doğuya doğru iterek İstanbul'u teğet geçti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersin bey teşekkür ederim.sahra yı kimse ciddiye almadı.yanlış anlama.benim tabirim olan istanbul duvarı arslanlar gibi görevini yaptı.ve hatta sibiryayı ikiye böldü.sol tarafı ispanya ve cezayir e gitti tunus a ilk kar yağdı.fransanın okyanus sahillerine ingiltere,italya
      yoğun kar yağışı gördü.sağ tarafta çin in kuzeyi iki kore
      japonya nın kuzeyi sibirya yı yaşadılar.sibirya şu an
      hazar denizinin kuzeyini esir aldı.bize çok yakın.ayrıntılar çarşamba.daha kış bitmedi.

      Sil
    2. artvin henüz sahile ulaşamadı.hava açık görünüyor.hemen içerleri gayet bulutlu.yağış olacak mı bende merak
      ediyorum.şimdi baktım trabzon son dakika haberde meteoroloji bu bölge için ciddi uyarı vermiş.bende az önce gördüm.bekleyip göreceğiz.sibiryanın yönü belli gibi bir aksilik olmazsa....olduğu gibi üzerimize geliyor.batı bölgelerimizin sahrası var da.doğu için
      ayrıntılar çarşamba.

      Sil
  2. Paylaşımlarınız sayesinde bilgilendik , teşekkür ederiz. satılık konteynır firması olarak paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  3. beni izlediğiniz için teşekkür ederim.bu yaz siteye fazla zaman ayıramıyorum.ev tadilatı vardı.birde üzerine gözümden ilerlemiş katarak ameliyatı oldum.siteden biraz uzaklaştım.16 temmuzdan sonra kuzey bölgelerde marmara dahil yaz bitiyor gibi.bu hafta bu konu ile ilgileniyor olacağım. tabii karadeniz biraz daha soğuyacak
    yaylalarda sobalar daha fazla yanacaktır.

    YanıtlaSil