Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

8 Haziran 2017 Perşembe

Son dakika İstanbul da hava durumu tahmini

8 haziran perşembe gecesi için Tüm meteoroloji istasyonları ve tv ler ciddi yağış uyarısı yapmaktadır...Anlık verilere bakarak hava durumu tahmini yapılmamalıdır...Ötelenen hava hiiiiiç kontrol edilmiyor...bu gece İstanbul beklenen kadar değil ahmak ısltanın çok altında yağış alacaktır...asıl yağış Cuma günüdür...tüm gün yağış var ve sıcaklıklar 17 ile 19 derecelerde olacaktır...Cumartesi günü yağış devam ediyor görülüyor sıcaklıklar dahada düşecektir..15 ile 19...
pazar güneşli ve sıcak günün keyfini yaşayın...sıcaklar 25 derece olacaktır...
Bu hava durumu tahmini bu gece Sultanahmette yemeğe gidecek arkadaşlarıma bilgi olarak yazdım...sadece onları ilgilendiriyor...tabi bana güvenmiyorlar...şemsiye yanlarında yağmurlukları yanlarında gittiler...ağırlık taşımayın dedim ve dinletemedim...yanılırsam artık beni topa koyarlar...
Bu hava tahminimlerimden para kazanabilirmiyim diye sizlere sorsam...ne dersiniz...
Hani düğünler olur...yemekler olur...açık hava toplantıları konserler olur...
EN DOĞRU VE EN GARANTİ HAVA DURUMU BİLGİSİ SAHİBİ OLURSUNUZ desem bana para paralar akar mı...İLGİNÇ BİR GECE OLACAK....HALA CİDDİ YAĞIŞ GEÇİYOR..
Bense gülüyorum...meço

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder