Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

8 Haziran 2017 Perşembe

ÇOK DEĞİŞKEN HAVA AKIMLARI

8 Haziran perşembe,
İnanılmaz hava akımları yaşadık..Pek çok meteoroloji istasyonu ve tv bültenleri İstanbul a çok ciddi sağanak yağışları vermişti...işte bu gerçekleşmedi.
Hava su ekonomi bu değişken hava şartlarında uzun süreli çok şiddetli yağış beklemediğini belirtti ve yağışların ahmak ıslatan seviyesinde ve lokal olacağını belirtti..yağışlar İstanbul a aralıklarla lokal olarak dökülmüştür..ve bu yağışlar an geldi kaybolmuştu...işte o ara vatanım sensin dizisini izliyordum...olaydan kopmuştum...dışarda yağmur sesini duyduğumda...hemen bilgisayarımın başına geçtim...pek çok meteoroloji kutusuna ulaşamıyordum...cihazlar nadasa çekilmişti..çökmüşlerdi....yağışların normal ve kısa süreli olacağını görüyordum...öylede gerçekleşti...
Şunu gördüm...işini yapıyorsan dizi seyretmeyeceksin...
an itibari ile saat 23.45 yağışların sonu gelmiştir...
yarın Cuma erken saatlerde yağış var.öğleye kadar...yağışlar normal sıcaklıklar en çok 21 derece sabah akşam 17 ile 19 larda....üşümeyin...meço

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder