Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

19 Nisan 2021 Pazartesi

 Kendime tahminler kendime bilgiler

İstanbul hava durumu tahmini

bugün 19 Nisan 2021 Pazartesi günler öncesinden çok ciddi sağanak dolu yağmur oraj yağışlar veren olmuştu.Bugün için Pazartesi sel ve su baskınlarının yaşanacağını dile getirenler vardı.

ben ise İstanbul o tür yağışların olmayacağını yine yanılacaklar diye twitte yazdım durdum.

bugün için Suriçi ile Anadolu yakası normal üstü yağmur alacağını diğer yerler öften püften yağış görülüyor diye yazdım durdum.

şu andan itibaren burada daha çok olacağımı doğruya en yakın hava durumu tahminlerimi yazacağımı belirtmek isterim.

buraya yorum yazmak zormu söyleyin düzeltmeye gayret edelim.

kendime tahminler sizindir.

meço

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder