Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

5 Nisan 2021 Pazartesi

 İstanbul da hava durumu

hava su ekonomi ye bir süre ara vermek zorunda kaldım.

iş güçten dolayı 

Twitten bir şeyler yazmak kolay gelmişti.

sanırım bugünden itibaren hava su ekonomi ye zaman ayıracağım.

hava durumu tahminlerimde gelen teyitler sayesinde kendimi çok iyi geliştirmiş durumdayım.

nerenin hava durumu tahminlerimi isterseniz buraya yazınız.

eloğlunun geliştirdiği bilgilerden yararlanıyorum.

bilgisayarım olmazsa ben bir hiç olurum.

Meteoroloji hava durumu tahminleri için vardır.

benim yaptığımda bu tahminlerdeki verilerinin arasından

analizlerimdir.

en önemli olay

öteleyen ve ötelenen hava akımklarının yönleridir.

birazda tecrübe

meço

3 yorum:

  1. Hocam ara verdim yazıyor yukarda bide başladım yazıyor anlamadım bide twitter yokmu ? Twitter en iyisi

    YanıtlaSil
  2. buraya ara vermiştim olmalıydı.doğru söylüyorsun...buradaki bilgiler daha geniş daha ayrıntılı olacaktır..twitte de olurum..

    YanıtlaSil