Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

24 Nisan 2021 Cumartesi

 İstanbul hava durumu

An itibari ile Ayvalık üzerinden gelen yağmurlar Edremit körfezine yayılacaktır.

Bu yağışın İstanbul a gelmesini herkes bekliyor..

aykırı olmak hiç istemem biliyorsunuz yalnızca görülenleri yazıyorum.

ötelenen ve öteleyen hava akımlarından hep söz ederim.

elbette baktığım cihazların bilgileri inanılmaz doğru olmalıdır..

bana güven verdiği için kimseleri bu yüzden takip etmiyorum.

en önemli bilgiyi yazmak istiyorum..

tüm sistemler gelen bu yağışları Bursa ve Sakarya üzerine veriyordu..ki bende öyle olacağını yazmıştım.

görünen şu Edremit üzerinden gelen yağışlı sistemin yönü Trakya görülmektedir.

kuyruğu İstanbul a değebilir..

takip ediyorum.

bu bilgiyi twitte paylaşmayacağım..

meço

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder