Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

11 Mart 2012 Pazar

HAVA DURUMU SİTESİ HAVA DURUMU TAHMİNİ SİTESİ

11.03.2012 ŞU AN SAAT 21.12.BU GECE KAR YAĞIŞI VERMİŞTİM.BENDEN BAŞKA BUNU DİLE GETİREN OLMAMIŞTI.HELAL OLSUN BANA.
YAĞIŞ ALAN HER YER KIYILAR YAĞMUR İÇ KESİMLER VE YÜKSEK YERLER KAR YAĞIŞLARINI ALACAKTIR.İSTANBUL A KAR YAĞMASINI GECE BEKLİYORDUM.
BEN SULTANGAZİDE OTURUYORUM.VE ŞUAN LAPA LAPA KAR YAĞIYOR.

BÖLGENİZDEKİ HAVA ŞARTLARINI YORUMLARSANIZ HEM BİLGİM OLUR.HEM KEYFİM
ARTAR.TEŞEKKÜR EDERİM.

ŞİMDİ KAR NE KADAR YAĞACAK ONUN HESABINI YAPACAĞIM.

TEŞEKKÜR EDERİM.

HÜSEYİN MEÇO        Mücadele Edersen Çok Olursun.

2 yorum:

  1. Kocaeli 00:20 itibariyle karla karışık yağmur alıyor.Yüksekler kesinlikle kar yağışından nasibini fazlasıyla alıyordur.Çünkü hava sabahtan beri bir hayli soğuktu ve yağışla birlikte daha da soğudu.Kar yapacak kadar ısı düşüşü olmadı.Bir ara kar etkisini arttırmıştı ama kısa sürdü. Bilginiz olsun, keyiflenin diye haber vereyim istedim. Sizi takip etmeye devam ediyoruz. Araya reklam almayın ama kanalı değiştirmeyelim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersin bey teşekkür ederim.
      bu bölgelere bütün meteoroloji istasyonları yağmur,çisenti veriyorlar.ben kar kalınlıklarını verdim.
      darıca ve gölçük yüksek herhalde oralarda bulut yoğunluğu ve kar artıyor.sabaha karşı şehir merkezinde
      3 veya 5 cm kar görürseniz şaşırmayın.hayırlı işler.
      gideceğiniz şehirlerin ismini bir gün önceden verirseniz
      oranın saat saat hava durumunu veririm.

      Sil