Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

11 Mart 2012 Pazar

HAVA DURUMU SİTESİ HAVA DURUMU TAHMİNİ SİTESİ

BUGÜN EVDEYİM.MEVCUT METEOROLOJİ İSTASYONLARININ VERİLERİNİ YAZARAK
KONTROL EDİYORUM.GÜZEL ÇALIŞMALAR YAPILIYOR.BİZİM.MGM DE ÇOK İYİ
ÇALIŞMALAR VAR.YERYÜZÜ RÜZGARLARININ VERİLERİNİ YAYINLAYAN WİNDFİNDER
SİTESİNİ İZLİYORUM.SİZDE YARARLANABİLİRSİNİZ.ALL MET SAT,WEATHERONLİNE,
WUNDERGROUND,HANS METEO,METEO 24,ACCUWEATHER,BBC VEATHER,İTALY METEO,
MECO METEO,EUROPEAN WUNDERGROUND,SAT24.HEPSİ HARİKA ÇALIŞMALAR
YAPIYOR.BENDE BU İSTASYONLARIN VERİLERİNİ İZLİYORUM.MERAKLI OLANLAR İÇİN YAZDIM.İNCELEYİN. BİDE HAVA SU EKONOMİ Yİ İZLEYİN.
       ÜLKEMİZDE 81 İLİMİZ VAR HEPSİNE  KARŞILAŞTIRMALI HAVA DURUMU TAHMİNİ
YAPSAM HER GÜNÜMÜN 10 YADA 12 SAATİNİ BU İŞ İÇİN AYIRMALIYIM.BU MÜMKÜN DEĞİL.BİRDE DOĞRU BİLGİ AKTARMALIYIM.ZATEN ZAMANIM KISITLI.
        YİNEDE İYİ İŞ ÇIKARMAK İSTİYORUM.EMEK HARCIYORUM.BİR YERLERE BAKIP TA
YAZMANIN ANLAMI YOK.AYNISINI  YAZSAM BİR SÜRÜ YANLIŞIM OLUR.BİR KERE BEN
KEYİF ALMAM.BU SİTEYİ HAYATTA SÜRDÜREMEM .BANA YAKIŞMAZ.ÇEVREM BENİ
TOPA TUTAR.YAŞIM 51 HANİ BU YAŞTAN SONRA İNSAN DAHA DÜZEYLİ OLMAK ZORUNDA.BENİM DÜŞÜNCEM BU.

ŞU AN İSTANBUL

SICAKLIK......5
NEM  ............%77
RÜZGAR HIZ VE YÖN..17.7 KM KUZEY
YAĞIŞ YOK.
GÜNEŞ IŞINIMI...214 W/metre kare
güneş çok az.

HÜSEYİN MEÇO                    Mücadele Edersen Çok Olursun

2 yorum:

  1. Hüseyin bey merhaba,
    Sizden bir ricam olacak.Biz bir sistem geliştirdik. Bu sistem yaklaşık 20 yıllık bir ar-ge çalışmasıyla geliştirilen bir sistem. Sistem, iletim hattına, hattın yakınına veya bina ya da tesis çevresine düşen yıldırımın neden olacağı geçici ani ve aşırı gerilimlerde elektrikli gereçlerin elektronik komponentlerini veya bunların elektronik kartlarını aşırı gerilimlere karşı koruyan benzersiz bir sistem. Sistemin Dünya'da bir eşi benzeri daha yok. 1000 voltun üzerindeki ( yaklaşık 1600V ile laboratuarımızda test ediyoruz ) ani yüklenmelerde dahi sistem özelliğini kaybetmeden tüm elektrikli gereçleri olası donanım kayıplarına karşı koruyabiliyor. Ben bu sistemin sanayi tesislerinde teknik personele sunumunu yapıyorum. Sistem sadece yıldırım düşmelerinde ( biz bunlara statik yüklenmeler diyoruz ) değil; elektrik şebekesinde meydana gelebilecek her türlü güç sorununda; faz dalgalanmalarında,üç fazlı sistemlerde faz kayıplarında, ani voltaj artışları veya düşmelerinde,işletme topraklamasındaki arızalarda,yüksek gerilimden gelerek alçak gerilime sarkan ve elektrikli gereçlerin besleme ünitelerine zarar veren bir takım zararlı osilasyonlarda, flicker dediğimiz kırpışmalarda ve pik dediğimiz ve bazen 1000V üzerinde, milisaniyeler mertebesinde meydana gelen geçici ani gerilim ( voltaj ) artışlarında bu sistem tam bir koruma sağlayarak çok büyük zararların önüne geçebilen yegane bir sistem. Benim sizden isteğim, sizin için bir sakıncası yoksa hava tahminlerinizi oluştururken yıldırım riski bulunan yerlere ( illeri veya bölgeleri ) de tahminlerinizde yer vermeniz.

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ERSİN BEY MERHABA,
      YAPTIĞINIZ İŞTEN DOLAYI SİZİ TEBRİK EDERİM.BEN YALNIZCA
      HAVA DURUMU VEYA HAVA AKIMLARI, RÜZGARLAR ÜZERİNE, HAVA
      BASINCI V.S OLUŞABİLECEK YAĞMUR VEYA KAR YAĞIŞLARINA BAKIYORUM.VEYA ONLARLA KONUŞUYORUM DİYEBİLİRİM.
      BU GECE AFYON DA GÖKGÜRÜLTÜLÜ SÜPER BİR YAĞIŞ BEKLİYORUM.
      ARADA KAR YAĞIŞLARIDA OLACAK.ANCAK BU TİP BİR HAVAYI
      VEREBİLİRİM.BU GECE KOCAELİ ŞUAN BELKİ HAFİF YAĞMUR ALIYORDUR.GECE YAĞMURLAR ARTACAK.ŞEHİR MERKEZİ DEĞİLDE
      YÜKSEK YERLER...KARTEPE MECBUREN KAR YAĞIŞI ALACAK....
      ORAYI DEMİYORUM.GÖLCÜK ÜN TEPELERİ KOCAELİNİN KAYNARCA
      GİBİ TEPELERİ MUTLAKA GECE YAĞMURDAN SONRA KAR YAĞIŞINI GÖRECEKTİR.BU SOĞUK HAVA BİR GECELİKTİR.YARIN YİNE 7 YADA 9 DERECELERİ GÖRÜRÜZ.BELKİ SALI GECESİDE
      AYNI HAVA ORTAMI YAŞANABİLİR.ASIL SOĞUKLAR SİZİN ORASI İÇİN ÇARŞAMBA.BEN 10GÜN DEMİŞTİM YA ACCUWEATHER 15 GÜNE ÇIKARDI.BİZDEKİ SOĞUK SİSTEMİ.NİSAN VE MAYISTADA
      BÖYLE SİSTEMLER ÇOK OLACAK.SİBİRYA KAYNIYOR.DURACAK GİBİ DEĞİL.
      TEŞEKKÜR EDERİM.

      Sil