Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

11 Mart 2012 Pazar

BUGÜN İSTANBUL DA HAVA NASIL

İSTANBUL
SICAKLIK ............4.5
NEM......................%76
RÜZGAR HIZ VE YÖN..8.0 KM KUZEY DOĞU
YAĞIŞ YOK.
PARÇALI BULUTLU BUGÜN YAĞIŞ İHTİMALİ DE YOK.


AYRINTILAR BUGÜN.

BU GECE KAR YAĞIŞLARI BAŞLAYACAKTIR.

HÜSEYİN MEÇO     Mücadele Edersen Çok Olursun


2 yorum:

  1. Kar yağışları muhtemelen nasıl olur? Ne kadar kar yağar? Karla karışık yağmur mu; yoksa sadece kar şeklinde mi olacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersin bey eve 1 saat önce geldim.yoktum.notlarını gördüm
      cevap verdikten sonra nerede kar var nerede yağmur var diğer meteoroloji istasyonları da görsün ki ben bunları bugün öğleyin görmüştüm.teyit almam.karşılaştırma yapmam gerekiyordu.onların hepsi bittiğinde evden çıkmıştım.
      yine benden başka istanbul ara ara yağmur u akşam daha
      çok yağacağını söylememişti.bursa,çanakkale ye yağmur verdiğimde kimseler bunu bilmiyordu.önce siz bilin.şu an saat 20.21 bu akşam doğu karadeniz ve doğu anadolu ve güney doğu anadolunun doğusunda yağış yok.hava açık
      iyi bir ayaz ile -14 var.trabzon 3
      bunların dışında her yer yağışlı kimi yerlerde yağmur devam edecek kimi yerlerde k.ky.hafif kar ve direk kar yağışlı olacak.kocaeli için şehir merkezi için kar vermedim ama yağış yoğunluğu artarsa ilerleyen saatlerde hafif kar yapabilir.
      kırklareli,edirne,tekirdağ,bandırma,ankara,eskişehir,bolu,kastamonu yer kalmadı.ilerleyen saatlerde yağışlar direk kar yağışına dönecektir.tabi bana göre.nihayet tahmin yapıyorum.az sonra yayınlıyacağım.
      teşekkür ederim.

      Sil