Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

3 Eylül 2019 Salı

Mini tayfun

Ülkemiz üzerinde oluşabilecek olanlar yağışlar mini tayfun türünde olma olasılığı çok fazladır..
Biranda aniden üç günlük yağış bir yada iki saatte düşmesi olayı mini tayfun dur..hızlı yağmur hızlı rüzgar ile gök gürültüsü şimşek eşliğinde...elbette normal yağışlarda olacaktır..
Akşamları 19.00 dan sonra sabahları 08.00 gibi oluşabilecek ciddi rüzgarları yağışları yağışların debisi ile konuşmalarımız olacaktır..
Hava durumu tahminlerini yazmak..çok ciddi meseledir..bilmeden anlamadan kafadan sallayarak yazmak iyi değildir..
Bu işi hobi olarak yapıyorum..
Doğru bilgiler vermek için inanılmaz çabalar harcıyorum..
kopyala yapıştır..HİÇ YAPMIYORUM..
çok güvendiğim yerlere bakıyorum..
sonra bunların teyitlerini alıyorum..
yazmak kalıyor..
3 Eylül 2019 saat 00.45 ülkemin üzerinde yağış görülmüyor..
yorumlarınızı bekliyorum..
MEÇO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder