Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

3 Eylül 2019 Salı

Meço tayfunu

Meço tayfunu=Dorian tayfunu...ABD açıklarında yılın belli zamanlarında Tayfunlar olmaktadır.
Tayfunlar oluşur ABD kıyılarında belli bir bölgeyi vurur sonra o bölgenin içine doğru hareket eder zarar verdikten sonra tayfun orada biter.Oysa 2 Eylül 2019 günü Florida açıklarında meydana gelen Dorian isimli tayfun ABD tayfunlar tarihinde bir ilki gerçekleştiriyor..iç bölgelere ilerlemeden kıyıdan kıyıdan tüm ABD nin doğu sahillerini vurarak Kanada nın doğu sahillerine kadar aynı güç ile ilerliyor.
Bu tür tayfun ABD de tayfunlar tarihinde hiç görülmemiştir..bunu meteoroloji yayınlarını takip ettiğimde gördüm...bu tür tayfun ilktir..
Bu tür tayfuna MEÇO TAYFUNU denmesini istiyorum..
Bu tayfunun tüm ABD nin ve Kanada nın doğu sahillerini vuracağını ilk ben yazıyorum..
Başka bir yerde de dile getirilmedi..
müsadenizle bu tayfunun ismi MEÇO TAYFUNU olsun.
MEÇO TAYFUNU yolculuğu.
3 Eylül 2019 Salı günü=Florida açıklarında aynı güç ile kalmayı sürdürücektir.
4 Eylül 2019 Çarşamba=Georgia açıklarına öteleniyor kıyıdan ayrılmıyor..güç aynı.
5 Eylül 2019 Perşembe=Güney Carolina açıklarına öteleniyor..gücünden bir şey kaybetmiyor
6 Eylül 2019 Cuma =Virginia açıklarına geliyor..güç hep aynı..
7 Eylül 2019 Cumartesi=Pensilvanya Newyork açıklarında burada MEÇO TAYFUNU oyalanıyor
8 Eylül 2019 Pazar =buradan da kıyıdan kıyıdan Kanada nın doğu sularına geçiyor..güç aynı
9 Eylül 2019 Pazartesi=QUEBEC in doğusunda etkili oluyor
10 Eylül 2019 Salı=Grönland güneyine hareket ediyor.Burada MEÇO TAYFUNU çözülüyor genişliyor İngiltereye kadar çok geniş alanda dönüyor dönüyor..burada deniz yolculuğu tehlikeli olacaktır..
MEÇO duvarı ismini koyduğum başka bir hayali duvar görmüştüm..
Doğu Balkanlar Kırım ve İstanbul üzerinde oluşan hayali sıcak hava duvarı..
Sibirya kış aylarında bu duvar oluştuğunda hiç bir zaman geçememişti.
Sibirya Avrupa topraklarında hakimiyet kurarken İstanbul korunuyordu..
bu hayali duvara önceleri SAHRA DUVARI demiştim..
Neden ki sahra duvarı olsun dedim..
gördüğüm bu hayali duvara da MEÇO DUVARI diye sahiplenmiştim..

bu siteme uzun süre ara vermiştim..
bugün itibari ile hava durumu tahminlerimi burada yayınlayacağım.
yorumlarınızı bekliyorum...
Saygılar..
3 Eylül 2019
MEÇO
M ücadele
E dersen
Ç ok
O lursun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder