Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

29 Aralık 2016 Perşembe

Jacobs üçübir arada toptan

Hava akımları an itibari ile karmaşık,sistemler Özellikle İstanbul için çok değişken zor bir hava,tahminler zor olacaktır.
İSTANBUL...Perşembe sabah çok kuvvetli kuzey rüzgarları ile yağmur bekleniyor sıradan yağışın biraz üzeri Gece yağış sulu kar anadolu yakası yüksek yerler... yağışlar kar olabilir.
KOCAELİ ....Peşembe ciddi yağmur tüm gün...gece yağışlar kar olacaktır.
BURSA.........Perşembe ciddi yağmur tüm gün..gece sulu kar ilerleyen saatlerde kar yağışına dönüyor.
CUMA .İstanbul GEOİD yapısından dolayı yarın akşam yazarım..

Amatörce meteoroloji ile uğraşıyorum..Meteoroloji istasyonlarını takip ediyorum..Tabii biraz emek sarf ediyorum..kopyala yapıştır yapmıyorum..herkesin bildiği meteoroloji istasyonluğu yapan cihazlar var..KÜÇÜK BİR KUTU 5 milyon dolar değerinde..İşte o kutular havayı denetliyor bilgisayarlar ağı ile tüm dünyaya sunuyorlar...içersindeki bilgileri çözersen hayat güzel..İşte o bilgileri çok küçük detaylar halinde paylaşıyorum..benim ise beş saatimi aldı...işim yoktu..gelecek yıl için plan,proğram,strateji bitti..
Herkese sağlıklı,huzurlu,kazançlı yıllar dilerim.
YANILIRSAM BİR DAHA YAZMAYACAĞIM..

Plamer toptan gıda ticaret..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder