Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

30 Aralık 2016 Cuma

İstanbul hadi geçmiş olsun

2016 yılının son günlerinde İstanbul a beklenen ciddi,yoğun kar yağışı gelmeyecektir.An itibari ile Sibirya etkisi Bulgaristan,Eski Yugoslavya,Yunanistan ve İtalya güneyinde etkili olmaktadır..Trakya bölgemize esintisi yani etkili olmayacak kar yağışlarını bırakacaktır.İstanbul a yel i kalmaktadır..Akdeniz üzerinden gelen yağışlar ise Anadolu topraklarında soğuk ile karşılaştığından kar bırakmaktadır..Burada yağan kar ile Trakya nın batısında oluşan yoğun kar ile hiç kıyaslanmamalıdır..Bizi hakikaten Allah korudu.Buradaki yağış doğu marmarayı fazla şiddete olmayacak şekilde etkiliyecektir...Bu akşam bu analizleri yapmak için zamanımı harcadım..İddia ile hiç işim olmaz.Bu işi para içinde yapmıyorum..Amatörce hava durumu tahmin yapmayı  seviyorum...daha doğrusu kar yağışlarını seviyorum...Bu bilgileri yine amatörce paylaşıyorum...BEN SADECE TAHMİN YAPIYORUM....ASLINDA ÇOK CİDDİ BİR İŞ YAPTIĞIMI GAYET İYİ BİLİYORUM....HATA YAPMAMAYA gayret gösteriyorum...VERİLERİ OKUMAYI ÖĞRENMİŞİM..ÖTELENEN HAVA DİĞER TARAFTA NE YAPAR,YER DEĞİŞTİREN HAVA AKIMLARININ SONRASI NE OLUR BUNLAR VERİ OLARAK YAYINLANIYOR....ONU TAKİP EDİYORUM...ZATEN İŞİM TAM OLARAK BU.....Hazır yemeği sizlerle paylaşıyorum...İnanın yanılmak hiç hoşum gitmez..çok üzülürüm...saygılar.

Plamer toptan gıda ticaret

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder