Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

3 Ocak 2023 Salı

Çılgın kutup soğukları

 11 Ocak 2023 ten itibaren uzun süreli kutup soğuklarının ilk salınımları Kuzey batı bölgelerimizde yine görülmüştür..,

Bu kez bir günlük ve iki günlük salınım olarak değil üzerimize yerleşmiş gibi duruyor..

umarım kaybolmaz..

doğu Avrupa ve Balkanlardaki gibi bol yağış ve bol soğuk bir kış bizim olsun.

takipçisi olacağım.

meço

2 yorum:

  1. Dek varmı istanbula

    YanıtlaSil
  2. nisan kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır olmasını bekliyorum..Mayıs ayı doğu bölgelerimizde kış mevsimi yaşanacağını düşünüyorum..Batı bölgelerimizde sobalar yanacaktır...onun içindir ki yakacaklarımızı takviye etmeliyiz diye düşünüyorum..Mart ayı ise genel kış mevsimini tam anlamı ile yaşayacağımızı sanıyorum..Ocak Şubat Mart tam olarak kış mevsimidir diye düşünüyorum....

    YanıtlaSil