Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

7 Nisan 2021 Çarşamba

 İstanbul hava durumu

hava durumu tahminlerimi eloğlunun büyük çabaları ile hazırladıkları ve yayınladıkları verileri çok iyi okumasını seviyorum..bu bilgilerimi derliyorum..sonra..analizlerimi yazıyorum..ilave bir şey yoktur..

yine yayınlanan makaleler var bültenler var onları okuyorum.

işim gücüm bu..hobi gibi meşgalem..usanmıyorum..tüm zamanımı buraya harcayabilirim.zamanım bol

hele bundan sonraki günlerde sofra tuvalet arası bilgisayarın başıdır.

hep diyorum.üst düzey meteoroloji bilgim yoktur.

Cephe nedir bilmem..terimleri bilmem.

bu alanda öğrendiğim bilgiler SÜPER.

işte bu bilgileri sizinle paylaşıyorum.

yanılmak hiç istemem.... ne görüyorsam yansıtıyorum.

ne eksik ne fazla

meço

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder