Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

5 Ocak 2020 Pazar

İstanbul hava durumu tahmini

Hava durumu tahminlerimi hobi çerçevesi içerisinde sunuyorum.
Hani kimileri dağcı olur
kimileri futbola zaman ayırır santranç tavla kağıt oynar
kimileri müziğe gönül verir.
boş zamanlarımı hava durumu tahminlerime ayırıyorum.
hava durumu tahmini yapmak ise
ciddi bir iş yaptığını bileceksin.
yalan yanlış bilgi vermeyeceksin
fedakarlık nerede biliyormusunuz...
hava durumu tahminlerimi zevkle yapıyorum.
bayağı bayağı ders çalışıyorum.
size yazdığım siteler var dı.. hani sizlere bilgiler vermiştim..
O sitelerin içleri bilgi dolu..deniz mili nedir kara mili ( km ) nedir ezbere bilmelisiniz.
Gust nedir cloud cover nedir.
öteleyen ve ötelenen hava nedir.hava basıncı nedir bilmek gerekir.
hiçbir zaman kopyala yapıştırma yapmayacaksın.
bayağı bayağı bu işe zaman ayıracaksın
Gönül işini ciddi yapacaksın..
Bilgisayar ekranında her görülenin iki saat içersinde nasıl değiştiğini gördükçe
hava akımlarının çok değişken olduğunu bileceksin..
Hep bilgisayarın başında duran uyumayan bu değişimleri anında görmektedir..
Bugün evdeyim.
işim gücüm hava.
bakıyorum.bakıyorum.
Dün gece epey not almıştım..
bu sabah ta epey kontrol ettim..
İstanbul ve çevresi için verilen fırtına ve güçlü rüzgarlar hakkında bayağı veriler elde ettim..
iki bilgi arasında çok fark var...
Hava değişkenliğini böylece teyit etmiş oldum..
tabiii yazacağım..
meço

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder