Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

8 Ocak 2017 Pazar

YORUMLARINIZ YOK..YOK..YOK

Bu site bedava, maddi beklentisi olmadan;doğruya en yakın hava durumu tahmini yapmaktadır..
Aslında tüm bültenler para ile satılmaktadır.şimdiye kadar uğraştıklarım neydi biliyormusunuz..
Yaptığım her işte başarı yakalamışımdır..Hava durumu tahminlerinde de başarılı olanlar ile işim hiç olmadı..yazdıklarımın kabulünü istemiştim..Yinede başka kapıya gönderilmiştim..Hava durumu tahmini bilgilerine ulaşırken hiç kimselerden bilgi almadım..Ne aradıysam buldum..Çünkü başarılı olmak araştırmada,sabırda birazda inat la ortaya çıkar..Sonra ne istediğini bileceksin....yayınladığım bilgiler FOS olmamıştır..Şimdi rüştümü ispatlamış oldum..

sadece yorumlarınızı bekliyorum,yorumlarınızı beğenmek veya beğenmemek zorunda değilim..hani üstüruplu yazarsanız...aynen yayınlarım..Elenen yorumlar bu siteye yakışmıyor demektir..teşekkürler..

Plamer toptan gıda ticaret


4 yorum:

  1. Hocam İzmir icin yazdiklariniz aynen cikti. Tebrikler. Ben İzmir in Guzelyali Goztepe tarafindanim. Etrafimdakilere de sitenizi oneriyorum. Hayirli isler, bol kazanclar.

    YanıtlaSil
  2. Erdem bey,ilginize teşekkürler.İzmir salı sabahı ciddi seviyede 3 - 5 saatlik kar yağışı alacaktır..seyredin,seyredin.bayırlı yerlerde kayan arabaların fotolarını çekin hatıra olsun..sonrasını boşverin...İzmir alışkın..

    YanıtlaSil
  3. Erdem bey kar yağışı ne kadar etkili oldu..İzmir haberlere konu oldu..Birde sizden duysak..teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandir İzmir merkeze bu kadar cok kar yagdigini hatirlamiyorum. Baya tuttu yerler. Alisik degiliz biz o yuzden dusen eden cok oldu:)
      Hava Su Ekonomi olarak yine dogru tahmin ettiniz. Tebrikler...

      Sil