Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

24 Eylül 2012 Pazartesi

10 GÜNLÜK HAVA DURUMU TAHMİNİ

TATİL SONA ERDİ.YARIN İŞBAŞI YAPIYORUM.BİLGİSAYARDAN BİR MÜDDET DAHA UZAK KALMAM GEREKECEK.EKRAN KARŞISINDA FAZLA DURAMIYORUM.
GENİŞ ÇAPLI HAVA AKIMLARINI İNCELEMEYE BAŞLADIM.SAĞ GÖZÜM HOP NE YAPIYORSUN DİYE BENİ CİDDİ BİR BİÇİMDE UYARDI.EKRAN KARŞISINDA FAZLA DURAMADIM.BENDE ARA ARA İNCELEMELERİMİ SÜRDÜRDÜM.BUNLARI YAZIYA DÖKMEM BİR SAATTEN FAZLA ZAMANIMI ALIR Kİ....BU ŞİMDİ MÜMKÜN DEĞİL.

AN İTİBARİ İLE HAVA AKIMLARINA GÖRE.
ÖNÜMÜZDEKİ 10 GÜNDE ÜLKEMİZDE YAĞIŞ GÖRÜLMÜYOR.PAZARTESİ GÜNÜ VE GECESİ BULUNDUĞUNUZ YERDE HAVA ORTAMI NASIL İSE 10 GÜN  AYNISI YAŞANACAKTIR.

                                                                                                           HÜSEYİN MEÇO

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. 10 numara,eski yazıma yorum bırakmışsınız.bütün şehirlerimize tahmin yapıyordum..şimdi zamanım olmadığı için İstanbul,Bursa,Kocaeli ile ilgileniyorum..Tahmin yaparken mevcut hava durumu tahmini yapan sitelerini inceledikten sonra (zone,blu,woozor,sat24,freemeteo,allmetsat,weatheronline,Wunderground,hans,meco)sadece rüzgar ve basıçları veren ayrı siteler var,daha sonra hepsini bir yere yazıyorum..sadece kendime ait olabilecek şablonlar oluşturdum..çıkartdığım bilgileri...yine uluslararası herkese açık meteoroloji kutuları var..her garanti onlar..bu kutular anlık veri verir...hiç şaşmazlar..tüm bu bilgilerden hangi hava nereden gelir nereye gider..gelen hava burayı soğutur mu ,buradaki yağışı kar yağışına çevirir mi..ve/veya buraya düşebilecek aşırı yağmur ve kar yağışlarını dağıtarak hafifleştir mi benimde ilgi alanım tam burası...çoğu tahminciler burasını es geçiyor yanılmalar artıyor...Hava su ekonomi doğruya en yakın tahminleri vermektedir...işlerimden dolayı şimdi zamanım yok..bazı zamanlar yayın yapamıyorum...Açıklamalara bakıyorum...aksini görüyorsam yayın yapıyorum...Bu yüzden çoğu tahminciler ile ters düştüğüm zamanlar olmuştum...kazandığım zamanlar mutlu oluyorum...bak önümüzdeki dört gün kaçkar dağlarında ciddi kar var ve Ardahan ın yüksek yerleşim yerlerinde geceleri ilk kar yağışlarını göreceğiz..bunu siteye yazamadım.zamanım olmadı.bunları yazarken bile hadi,hadi çıkıyoruz diye baskı yiyorum..yorumlarını yazarsan mutlu olurum.

      Sil