Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

10 Ocak 2021 Pazar

 Ay güneş gibi doğudan doğar batıdan batar gibi saçma bir haber dolaşmaktadır.

bunlar bilgisizce gözleme dayanmadan kafadan uydurulan yazılardır.

Ay batıdan doğar...ilk hilal batıda belirir..bakın bakalım izleyin bakalım doğru mu

Ay doğudan batar...batarkende ters hilal dir...gözlem yapın bi izleyin bakalım doğrumu.

zahmetsizce gözlem yapmadan verdiğniz haberler yanlıştır.

Dolunay olmadan önceki ay hareketine bakınız ne şekildedir.

Dolunay olduktan sonra batmaya yönelen Ay doğu taraflarda neden ters dolunay oluyor.

biraz uykusuz kalın geceleri ay hareketlerini kontrol edin.

sabahlara kadar uykusuz kalın Ay konumunu takip ediniz.ondan sonra doğru bilgileri sununuz.

doğru bilgi AY BATIDAN DOĞAR DOĞUDAN BATAR.

5 yorum:

  1. Çok izledim ayın hareketlerini. Hiç batıdan doğduğuna şahit olmadım. Güneydoğudan doğup güneybatıdan battı. Dolunayı da takip ettim. 2020 dolunay yılı oldu resmen. Ne zaman dışarı çıkıp spor ya da yürüyüş yapmak istesem dolunaya denk geldim. Dolunayda başı açık gezmek baş ağrısına neden olur. Bunu eskiler iyi bilir.

    YanıtlaSil
  2. gözlemleriniz hiç iyi değil..
    360 derece alandan bakmalısınız.
    hiç sektirmeden hergün her saat izlemelisiniz..sofra tuvalet ay hareketleri olmalıdır..çok az uyumalısınız..ay ın her anını not almalısınız..ben bunu her gün yaptım..Aralık Ocak Şubat aylarında sadece hafta sonları izledim...
    Ay batıdan doğar doğudan batar dedim.
    ve inan doğrusu bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersin bey beni twitten takip edebilirsin..bu gece size kuvvetli yağmurlar geliyor.sonraki günler ciddi kar var.

      Sil
  3. Peki dolunay zamanı hangi yönden?..

    YanıtlaSil
  4. batıdan doğan ay ilkin hilal şeklindedir.dolunay olmadan hali sol tarafı karanlıktır..
    dolunay olur..
    dolunay bittiğinde doğuya doğru yaklaşır.
    İŞTE O ANDAN İTİBAREN AY ın batı tarafı karanlık olur.
    sonrası ters hilal olarak doğudan batar..üç dört ay halinde ay görünmez olur.
    hilal şeklinde tekrar batıdan belirir..
    AY BATIDAN DOĞAR DOĞUDAN BATAR.

    YanıtlaSil