Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

17 Kasım 2018 Cumartesi

İstanbul hava durumu

İstanbul hava durumu
Dışarıda iş yapan birisiyim..Kar yağmur çamurdan çok çekmiştim..2010 yılından sonra bilgisayarlarda hava ile bilgiler ararken inanılmaz doğru bilgilere ulaştım..O günden bu yana hiç yanılmadım..beş saat içinde ne olacak en garanti bilgi budur..Meteoroloji bilgim hiç yoktur.Hava cephesi nedir bilmem..bir sürü değer söylüyorlar şurası bak böyle diyor..iyi bak diyorlar..anlamam ki...neyine bakayım...bildiğim bulduğum cihazların verileri..onuda saatim ve parmaklarımla ölçüyorum...sonra nereye bakacaksam haritasını inceliyorum..nereye ne düşecek veriler ile çalışıyorum..Sistemlere bakıyorum..ötelenen ve/veya öteleyecek olana bakıyorum..yani iki üç saatimi bu işe ayırıyorum..tamamen hobi...evde kavga ediyoruz..bu kağıtlarından bıktım diyen var..notlarımı on gün saklıyorum..bedavadan yazmıyorum..bayağı bi kafa patlatıyorum...yanlış yazma lüksüm yok..yalan yanlış bilgiler yazsam nereye kadar yazarım...bana yakışmaz..hep başarılı olmuş birisiyim..
17 Kasım itibari ile ısınıyoruz..sadece sıcaklıklardan bahsedeceğim..yağışlar sonra
18 Kasım Trakya,Marmara ve Karadeniz dışında kalan her yer ısınıyor
19 Kasım Trakya hariç her bölgemiz ısınıyor.ve sıcaklıklar hissedilir derecede artıyor
20 Kasım Öğleden sonra ülkemiz bayağı bi sıcak oluyor.
21 Kasım Her yer Pastırma sıcağından öte
Bu sıcaklıklar sadece gündüz değerlerdir..
Gündüz pastırma sıcaklığı gece yine pastırma soğukluğu..
An itibari ile böyledir
Sonrasıda belli belli de hava çok değişken her an herşey değişebilir.
İşte bu değişken havayı bilgisayarlar ile cihazdaki verileri tarayan görür
Cihaz hep doğru bilgileri veri haline getirmektedir.
O bilgiye ulaşan bu bilgileri yayınlıyor.Yayınları biz okuduğumuzda vay diyoruz iki saat sonra o bilginin çok tersi ile karşılaşabiliyoruz...bunun nedeni Hava değişkenliğinin yoğun olmasıdır..yeni bilgiye ulaşana kadar..bu işi yapanlara bıkkınlık veriyor...çok emek lazım...
An itibari ile 30 kasım 3 Aralık soğuk sistem yok.
Bakın an itibari ile diyorum..
Hüseyin MEÇO

2 yorum:

  1. Meteo uzmanları uyarıyormuş Sayın Meço! Kar geliyor diyorlar. Önümüzdeki hafta yurt geneli kar yağışlı geçecekmiş. Geçmiş yıllarda Ocak ayı başında kar yağışları olurdu. Bazen tahmin edilenden fazlası yağardı. O kar yağışlarını özledik.

    YanıtlaSil
  2. Ersin bey,merhaba.Yorumunuzu anca gördüm..işlerden dolayı buraya zaman ayıramıyorum..Akşam üç beş saatim var..akşam yarınki hava durumunu yazsam değişken havalar üzerimizde..tam tersi çıkabiliyor..İşin özü..bizi artık Orta Afrika üzerinden gelen yağışlı sistemler etkileyecektir..Olmadık zamanlarda olmadık yerlerde birdenbire aniden inanılmaz yağışlara alışmalıyız..ki bu tablo sel su baskını olarak yaşanacaktır.Uzmanlar İstanbul için Salı günü için çok kar verdiler..Baktım sıkıntı yok satışa çıktım..Çarşamba sabah İstanbul için DEK oluştu yağış kar olarak düştü..Hatta arabanın üzeri bayağı kar oldu..baktım.yarım saat kadar süreceğini gördüm..yarım saat kadar sonra güneş görülmüştü..4 Ocak ta Sibirya tüm ihtişamı ile Kocaeli ve İstanbul üzerine gelecek gibi duruyor..-15 ler görülebilir.yağış denk gelirse de sıkı kar yapar..fazla ömürlü görünmüyor...bu sistemde kaybolabilir...daha da artabilir..buradan senin için yazarım..

    YanıtlaSil