Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

7 Nisan 2018 Cumartesi

Hayali duvar

Sahara duvarı,meço duvarı ile eş anlamlıdır.Bakınız.
2012 yıllarında bir hava durumu tahmini sitesine tahminlerimi yazarken farketmiştim bu duvarı bu site kışları her vakit İstanbul a kar yağdırmanın gayretiyle zaman harcıyordu..Diyordum ki SAHARA duvarı beklediğiniz kar yağışlarına engel olacaktır..Hatta bir ara mgm bile İstanbul a çok ciddi kar yağışları vermişti..hatırlayanız İstanbul Atatürk hava limanı uçuşları durmuştu.ben buradan bağırıyordum...İstanbul a beklenilen kar yağmayacak diye...SAHARA duvarını görüyordum...ve hep SAHARA duvarından bahsediyordum..Hiç kimseler SAHARA duvarı nedir diye bana sormadı..
SAHARA duvarı Yunanistanın doğusundan Kırım a kadar bir çizgi çekin..SAHARA buraya yerleşiyor Avrupa üzerinden gelen Sibirya ve bazen İzlanda kökenli soğuk salınımları durduyor ve öteliyor bu yüzden Portakiz,İspanya,İtalya,Fas,Tunus,Fransa kar yağışlarını görmektedir.
Bu duvarı ilk gördüm ve yayınladım.Bu hayali duvara sahiplenmem hakkımdır.Bu duvarın ismi meço duvarı olmalıdır.
SAHARA duvarı=Meço duvarı.
İstanbul,7 Nisan güneşli tam bir bahar havasında olacaktır.Sabah ve akşam 12 derecelerde gün içi 16 ile 18 derecelerde.
Pazar tüm gün hava kapalı sıcaklıklar 13 ile 15 derecelerde gece ahmak ıslatan yağış başlıyor local olarak kimi yerlerde ahmak ıslatanın az üzerinde olabilir.
Pazartesi.Tüm gün aynı yağışlar geçerlidir.sıcaklık bir gün önceki gibi
meço

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder