Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

9 Aralık 2017 Cumartesi

Doğuş çay bardak ve demlik toptan

Toptan gıda ticareti ile uğraştığımdan bu siteden reklam yapmalıyım diye başlığı öyle seçtim.
İstanbul da oturduğumdan buranın hava durumu tahminleri ile uğraşıyorum.
diğer illere pek zamanım olmuyor.
hava su ekonomi yi çok şehrimiz takip ediyor bunlarıda  ara arada olsa yazmaya karar verdim..
en azından kar yağışlarını.veya ciddi yağışları..yazmayı düşünüyorum..
çok önemli hava durumu tahmini veren siteler var.
Wunderground.Weather,Allmetsat,sat24.freemeteo,meco weather.Accuwetter,Woozor,news wetter,Nortweather...rüzgarları ve basınçları izleyen ve yayınlayanlarda var...v.s.birde bu sitelerin iç sayfalarından yararlanıyorum..
ben öyle hava cephesi,yok basınçmış,nem nedir..bağıl nem nedir.çiy noktası nedir... hiç bilmem..
bildiğim... hava akımları hangi şiddette öteleniyor...veya olduğu gibi nereye uzanıyor.
bakın bunları iyi bilirim..işim budur..yeni birşeyin üzerine gelen var mı..
öyle kopyala yapıştırır hiç yapmam..bir şehri incelemem yarım saatten fazla zamanımı alıyor..
birde yorum yazsanız var ya ...benim için iyi olacak..sayfalarımda yorum yok...beğenilmiyorum gibi..
Yarın 10 Aralık rüzgarla uyanacağız ve sonrasında rüzgar iyice kuvvetleniyor.hemen ardı aniden,birdenbire yoğun yağmur..sanki biranda gök delindi ..öğleden sonra bu şiddetli yağış ve kuvvetli rüzgar yerini daha az yağmur daha az rüzgara bırakıyor..sonrası ılıman bir akşam üstü..
önümüzdeki hafta ılıman geçecektir..
meço

2 yorum:

  1. Takipçileriniz burada. Yazılarınızı takip ediyoruz merak etmeyin.

    YanıtlaSil
  2. Hangi şehirden talip ediyorsunuz.

    YanıtlaSil