Hava Durumu Sitesi - Hava Durumu Tahmini /
Çok geç kalmadan yeni bir başlangıç için; Temiz Hava, Temiz Su, Temiz Toprak, Temiz Deniz, Temiz Enerji ile, Güçlü Ekonomi...
(Hava Su Ekonomi ile Ülkemizde yaşayan Nesil) -Mücadele Edersen Çok Olursun.-HÜSEYİN MEÇO-

19 Nisan 2012 Perşembe

HAVA SU EKONOMİ HAVA DURUMU SİTESİ

19 NİSAN 2012 PERŞEMBE SAAT 18.45 İTİBARİ İLE
TRAKYA,İSTANBUL,ÇANAKKALE HAVA AÇTI.DİĞER YERLERDE PARÇALI BULUTLAR VAR
ARABİSTAN DAN YANİ BASRADAN GELEN DOĞU BÖLGELERİMİZE GELEN BULUTLAR VAR
YİNE KUZEY AFRİKADAN AKDENİZE DOĞRU GELEN BULUTLAR İLE İSPANYA VE FRANSA
ÜZERİNDEN AKDENİZE GELEN BULUTLAR VARKİ ÖNCE YUNANİSTAN ETKİLENECEK
SONRA BİZ BUNLARIN RÜZGARLARI İLE  YARIN KUZEY EGE,BANDIRMA,ÇANAKKALE,
BELKİ SONRALARI TEKİRDAĞ,İSTANBUL,BURSA,KOCAELİ ETKİLENECEKTİR.
SERT RÜZGARLAR OLACAKTIR.
ŞİMDİ DERSİME ÇALIŞMAM LAZIM.SİZDE ÇALIŞIN DİYE...YALNIZCA MERAKI OLANLARA..
BİLGİ KAYNAKLARIM

METEOX İSTANBUL.
WEATHER ZONE.
METEOSAT WEATHER FORECAST.
WİNDFİNDER
MECO METEO  ...GELDİKTEN SONRA FORECAST CONSULT  ..A BAKINIZ. EURODAYIZ.
WEATHERONLİNE
ALLMETSAT.
FREEMETEO
VUNDERGROUND İSTANBUL
WETTER 3
SAT24
ACCUWEATHER.
EURONEWS 10 HAVA DURUMU.
HANS METEO.
BBC.METEO.
MGM.
YAHOO HAVA DURUMU

BANA YORUM YAPABİLMENİZ İÇİN ALTTA MAVİ BANTTA ANONİM SEÇİNİZ.
BAKALIM KAÇ YORUM GELEBİLECEK.

HÜSEYİN MEÇO                Mücadele Edersen Çok Olursun

2 yorum:

  1. Bilgi kaynaklarınızı yazarken MECO 24 isminde bir kaynak ismi belirtmişsiniz. Böyle bir kaynak sanırım yok.MECO 24 sizin yorumlarınız galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meco 24 ispanya meteoroloji istasyonu.benim yorumlarım sadece hava su ekonomi.aslında tüm metoroloji istasyonları mükemmel görev yapıyorlar.hava çok değişken
      olduğundan bazen tahminler tutmayabiliyor.birde mesai kavramı var.tamam benim işim bitti
      gideyim diyenlerin hataları çok.o an hava akımları fırıldak gibi.bir an takipsizlik.yanlışlık demektir.
      ben bile saat düşünmüyorum.akşam tahmin yayınlıyorum.yatarken bir daha bakayım diyorum.yazdıklarımın tam tersi bir hava ile karşılaşıyorum.düzeltmezsen olmaz.birde işte olurum.o vakitte hava akımları değişiyor.elden bir şey gelmiyor.
      emin olun emekli olduktan sonra saat başı bu işi yapayım asla yanlış bilgi yayınlamam.inanın bütün uydular aşağısını öyle izliyorlarki.inanılmaz.
      teşekkür ederim.

      Sil